torsdag den 4. juni 2020

Bare det kunne genudsendes

“Jeg fik ikke kun en masse ny viden fra gruppelederne på Ådalskolens søskendekursus i Ringsted, men særligt også fra de andre søskende. Vi opdagede ret hurtigt, at alle de andre børn også oplevede, at der var noget, der lignede hjemme hos dem selv, at historierne og oplevelserne bar på rigtig mange lighedspunkter. På den måde kom der tillid og godt kammeratskab allerede fra den første lørdag. Det synes jeg var vildt fedt og noget som jeg havde savnet i lang tid, og måske det allervigtigste ved at deltage på et søskendekursus bortset fra at jeg jo også har fået mange nye venner. Jeg synes det at komme her på søskendekurset i Ringsted og høre, hvordan andre har lignende udfordringer har været en seriøs øjenåbner for mig. Nu føler jeg mig knap så alene. I forhold til da jeg startede, så har jeg fået endnu mere selvtillid. Egentlig kunne jeg godt tænke mig en fortsættelse af søskendekurset".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar